piątek, 9 czerwca 2017

Na bogato - zloto tu i tam

Przygoda z koralikami zagoscila u mnie na dluzej.
Wcale z tego powodu nie cierpie i nie ubolewam..Rozumiemy sie z koralikami coraz lepiej i coraz wiecej mam ochoty na odkrywanie nowych technik w tej dziedzinie.A ze wszystko musze sama ogarnac to trwa to dluzej .
Szkoda ,ze w mojej okolicy nie spotkalam nikogo z podobnymi zainteresowaniami .Milo jest spotkac sie z kims kto nadaje na tych samych falach.Nie trace jednak nadziei.
Na razie walcze sama i zaglebiam sie w koralikowe tajniki na tyle na ile sama umiem to rozszyfrowac.
Tak jak w innych dziedzinach rekodziela potrzebne sa tony cierpliwosci i samozaparcia.Reszta to pikus -jak to mowia moi bliscy.
Przez ostatnie kilka dni zloto mienilo mi sie przed oczami .Efekty widac na fotkach.
Poczatki widac na fotkach ponizej.Cala reszta w toku pracy
.Docelowo robie jeszcze sznureczek na ktorym ma zawisnac obkoralikowany kamien.






Kolejne nawleczone koraliki juz czekaja na swoja kolejke.


Ogrod zaczyna wygladac coraz bardziej kwiatowo i kolorowo.







Pozdrawiam i dziekuje z odwiedziny.

6 komentarzy:

  1. Śliczny ogród.. ;) I bardzo ciekawa przygoda z koralikami.. Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne koraliki ale bombki też są szałowe😀 Pozdrawiam serdecznie Kajka

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo dawno u Ciebie nie byłam, strasznie się stęskniłam... widzę zmiany, koraliki to mega przygoda, ja osobiście nie potrafię się w niej poruszać, ale moja ciocia "rozkminia" wszystko jak leci :) jednak ja osobiście jestem na etapie ogrodu, muszę się za niego porządnie wziąć od podstaw, dlatego, jeśli pozwolisz, zainspiruję się ogrodowo :) pozdrawiam Emilistar

    OdpowiedzUsuń
  4. شركة المثالية للتنظيف بالدمام
    شركة تنظيف كنب بالخبر
    شركة صيانة مكيفات بالخبر

    تعدكم دائما بتقديك خدمات مثالية للتنظيف ومكافحة الحشرات بالدمام وتسعد بخدمة عملائها الكرام عبر الاربعة وعشرون ساعة وتقدم خدماتها بخصم 30% بجميع مدن ومحافظات المنطقة الشرقية

    OdpowiedzUsuń
  5. شركة المثالية للتنظيف
    افضل خدمات التنظيف سوف تجدونها معنا مع شركة المثالية للتنظيف بالمنطقة الشرقية , سوف تجدون خدمات متميزة باسعار مناسبةتواصلوا معنا علي شركة تنظيف منازل بالقطيف تجدون كل ما تبحثون عنة للعيش في منزل امن راقي نظيف خالي من الحشرات مع شرك المثالية للتنظيف

    شركة تنظيف منازل بالقطيف

    OdpowiedzUsuń